SCHLENK

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

صنعت لوازم آرایشی

پیگمنت های افکت سطحی، پیگمنت های آلومینیوم، پیگمنت های برنز طلایی، پیگمنت های متالایز وکیوم و پیگمنت های پلی کروماتیک ( پیگمنت چند رنگ)

صنعت بزرگ لوازم آرایشی حامی کسانی است که دوست دارند زیبا به نظر برسند. دسته بندی محصولات این صنعت عبارتند از  محصولات مراقبت از پوست، محصولات آرایشی تزیینی، محصولات مراقبت از مو و عطر و ادکلن و هم چنین محصولات عمومی برای سلامت دندان و بدن.

پیگمنت های افکت سطحی بوجود آورنده افکت های رنگی جالبی است و بر افزایش جذابیت و حس لاکچری تمرکز دارد. تمام قوانین حاکم بر محصولات آرایشی در اقصی نقاط جهان مورد توجه قرار گرفته است. به طور خاص افکت های رنگی نقش زیادی در حوزه لوازم آرایشی دکوراتیو دارند. این پیگمنت های افکت سطحی هستند که باعث جذابیت لب ها و ناخن ها می شوند.

شرکت ایران شرکا با ارتباط نزدیک با شرکت شلنک آگه توانایی تامین تمام محصولات با دسته بندی ذیل را داراست:

لاک ناخن

هر نوع افکت از براقیت گرفته تا رنگین کمانی، کروم یا نقره ای و همچنین افکت های رنگ متالیک، همگی با پیگمنت های آرایشی شلنک (برند Alegrace) امکان پذیر است تا ظاهری خاص و خارق العاده با توجه به مدل و ترند روز ایجاد شود.

رنگ های آرایشی

با استفاده از پیگمنت های رنگی شلنک می توانید افکت های رنگی جالبی برای لب ها، چشم ها، ناخن ها یا موها ایجاد کنید. به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیگمنت ها آرایشی (برند Alegrace) شرکت شلنک با هدف ارایه افکت های رنگی ویژه و به روز در این حوزه در حال فعالیت است.

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.