SCHLENK

صنایع مواد ساختمانی

صنایع مواد ساختمانی

پولک های آلومینیوم، پودرهای آلومینیوم، خمیر آلومینیوم، ذرات فویل و اسپری

شلنک ارایه دهنده محصولات بسیار متنوع پودر آلومینیوم و خمیر آلومینیوم برای استفاده در صنایع بتن های سبک و برای کاربردهای فنی دیگر است. سطح ویژه، اندازه دانه ها و خواص سطحی دانه ها نمایانگر بیشتر خواص واکنش پذیری محصولات است. به دلیل آنکه رفتار واکنشی پیگمنت های آلومینیوم را می توان بر اساس نیاز مشتریان تا حد زیادی تنظیم نمود، از این مواد به طور ویژه به عنوان مواد تولید کننده گاز در ساخت بتن های سبک ساخته شده در اتوکلاو (AAC) استفاده می شود. 
خواص عایق حرارتی، کاربرد آسان و وزن سنگ پایین باعث می شود تا بتن های AAC تبدیل به یک ماده ساختمانی با ارزش شوند. با این حال یکی از مصارف اصلی این مواد در عایق بندی هاست.
به عنوان سردمدار بازار و تکنولوژی در این حوزه، شرکت شلنک راهکارهای شخصی سازی شده ای با همکاری نزدیک با مشتریان ارایه می دهد. مواد هوادهی شده دیگر که در آنها از پیگمنت های آلومینیوم به عنوان عامل تولید کننده گاز استفاده می شود عبارتند از پلستر های عایق، پلسترهای ترمیم کننده، پرکننده ها و نسوز ها. 

شرکت ایران شرکا با ارتباط نزدیک با شرکت شلنک آگه توانایی تامین تمام محصولات با دسته بندی ذیل را داراست:

بتن های سبک AAC

به دلیل آنکه بتن های سبک AAC عایق حرارتی فوق العاده هستند، وزن بسیار سبکی دارند( دانسیته سنگ 300 تا 700 کیلوگرم بر متر مکعب) و فرایندپذیری آسانی نیز دارند، این مواد از با ارزش ترین ها در صنعت مواد ساختمانی هستند.

پلستر ها و ملات ها

کاربردهای دیگر مواد فوم ساز در حوزه مواد سیمانی با استفاده از پودر و خمیر آلومینیوم شامل تنظیم میزان اثر انبساطی در پلسترهای عایق بندی، پلسترهای ترمیم کننده و تنظیم اثر انقباضی در ملات ها، صاف کننده های سطح و کامپاندهای پرکننده است.

سرامیک های مهندسی

فوم های سبک ساختمانی در حال حاضر موضوع تحقیقاتی در حوزه سرامیک های مهندسی ( برای مثال مواد نسوز) نیز هستند.

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.