ماشین های چاپ لیبل SMAG GRAPHIQUE

  • چاپ لیبل

  • فینیشنگ

  • تجهیزات وابسته
ماشین های چاپ لیبل اسمگ SMAG | ایران شرکا راه کاری های صنعتی

به SMAG Graphique خوش آمدید، جایی که ما الهام بخش صنعت شناسایی محصولات فردا هستیم. ما به عنوان بخشی از SRAMAG در Savigny S/Orge (91) در جنوب پاریس مستقر هستیم و در راه حل های مهندسی و ساخت برای موارد زیر تخصص داریم:
-چاپ، تبدیل، و بازرسی برچسب های PS
– فینیشینگ چاپ دیجیتال و ارزش افزوده
– فینیشینگ بسته بندی انعطاف پذیر
-درج، کنترل و رمزگذاری تگ های RFID/NFC UHF و HF
-لوازم الکترونیکی چاپی
SMAG با بیش از 40 سال تجربه، یک شبکه بین المللی برای فروش و خدمات ایجاد کرده و با بزرگترین شرکت ها همکاری های محکمی برقرار کرده است. کسب و کار اصلی ما همیشه ایجاد ارزش افزوده، مدولار بودن و دوام بوده است و نوآوری های ما حول این اصول رشد کرده است. در سال 2019، ما از پلتفرم چند فرآیندی جدید ICON خود رونمایی کردیم که ماژول‌های مستقل را ادغام می‌کند تا امکان تکامل بی‌سابقه‌ای را از طریق فرآیندهای ارزش افزوده بالا و راه‌حل‌های اختصاصی برای هر بازار فراهم کند. پلتفرم ICON راه حل ایده آلی برای چاپ، تبدیل و فینیشینگ لوازم آرایشی، عطرهای لوکس، داروها، برچسب های صنعتی PS، و همچنین سفارشی سازی، شناسایی، احراز هویت و اتصال برچسب ها برای قابلیت ردیابی است. به ما در SMAG Graphique بپیوندید تا بخشی از آینده شناسایی محصول باشید.

شرکت ایران شرکا با توجه به نیاز صنایع داخلی موفق به اخذ نمایندگی محصولات شرکت SMAG Graphique به شرح ذیل شده است:

ICONCEPT

پلتفرم ICONCEPT شامل ماژول های سروموتوری مستقل با ثبت خودکار است. این پلتفرم قابلیت دریافت چندین نوع ماژول را داراست از جمله: چاپ فلکسو، لمینت، فویل سرد، چاپ اسکرین، چاپ گرم، حکاکی، قطع و برش، برش پهن، و همچنین اجازه می دهد تا سیستم های نشانگر، دلم-رلم، برچسب گذاری، درج کتابچه ها یا برچسب ها و درج RFID درون ماژول ها را ادغام کند. پلتفرم ICONCEPT بهترین ترکیب بی نهایت از راه حل ها برای هر بخش بازار است.

ICONVERT

پلتفرم جدید برای تبدیل برچسب های چسبنده با ارزش افزوده بالا
پلتفرم جدید ICONVERT، راه حلی ایده آل برای تبدیل برچسب های با ارزش افزوده بالا با سرعت بالا و کارایی قابل اعتماد است. این پلتفرم قابلیت دریافت چندین نوع ماژول را داراست از جمله: چاپ فلکسو، لمینت، فویل سرد، قطع و برش، برش پهن و همچنین اجازه می دهد تا سیستم های نشانگر، دلم-رلم، برچسب گذاری، درج کتابچه ها یا برچسب ها و درج RFID درون ماژول ها را ادغام کند.

ICONVERT • LITE

ICONVERT• LITE، راه حل کوچک اما ایده آل برای برچسب های پیش چاپ شده است. این دستگاه به قطع و برش برچسب ها اختصاص دارد. این دستگاه می تواند به عنوان گزینه، سیستم های پردازش وب، ماژول لاک کامل و سیستم لمینت یا فویل سرد را دریافت کند. سرعت تا 70 متر در دقیقه.

ICONTROL

ICONTROL به عنوان بخشی از پلتفرم آیکن عملکرد کنترل، برش و بازپیچی برچسب های پیش چاپ شده را داراست. این دستگاه قابلیت یکپارچه سازی ویژگی های مختلف را برای انجام بازرسی 100٪ دارد. ICONTROL می تواند همه برندهای دوربین را یکپارچه کند.

ICONNECT

ICONNECT ، پلتفرم چند فرآیندی است که نیازهای صاحبان برند برای بازارهای مصرف جمعی و خرده‌فروشی را برطرف می کند و امکان ارائه راه حل های جدید برای مدیریت زنجیره تامین، انبارهای متصل، ردیابی و تأیید هویت محصولات را برای چاپگران برچسب فراهم می کند. ماژول تبدیل ICONNECT • C – قابلیت درج برچسب‌های RFID / NFC / ضد سرقت یا اینلی بین برچسب‌های خودچسب پیش چاپ شده و پشتیبانی را داراست.

ICONNECT • E

 ICONNECT • E، خط کدگذاری و کنترل RFID است. این دستگاه با کمک دوربین با کیفیت بالا BST Nyquist با رزولوشن 4K، کنترل کیفیت چاپ را به عهده دارد. همچنین، موقعیت اینلی درج شده زیر برچسب را کنترل و داده های متغیر را از پایگاه داده چاپ می کند. در نهایت، فرآیند کدگذاری را کنترل کرده و برچسب های عیب دار را علامت گذاری می‌کند.

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.